Heeft u een kapot artikel ontvangen? Neem in dat geval contact met ons op.
Om het zo spoedig mogelijk voor u te kunnen oplossen, krijgen wij graag een email van u, met daarin een omschrijving van het probleem en een foto van het kapotte artikel. U ontvangt van ons binnen 1 werkdag een reactie met daarin de oplossing. Tot die tijd verzoeken wij u het artikel te bewaren en (nog) niet naar ons op te sturen. Mocht het nodig zijn het artikel terug te ontvangen, ontvangt u van ons een retouretiket.
Op onze artikelen zijn naast de fabrieksgarantie de wettelijk geldende garanties van toepassing.
Toch niet tevreden over uw bestelling? Over retourneren doen wij niet moeilijk. Binnen 14 dagen na ontvangst van uw artikel kunt u uw product retourneren bij onze showroom of via het retourformulier. Na het invullen van dit formulier heeft u nog eens 14 dagen de tijd om uw product retour te sturen.
Het retourneren van uw bestelling bestaat uit 4 eenvoudige stappen:
Denk erom: U bent zelf verantwoordelijk voor het terugzenden. Als het pakket niet bij ons aankomt, of als het product kapot bij ons aankomt, is dit voor uw risico. Verpak de artikel dan ook goed, zodat deze niet kapot kan gaan.
Na ontvangst van uw retour ontvangt u bericht via email. Wij zorgen ervoor dat uw aankoopbedrag zo spoedig mogelijk wordt terugbetaald. U kunt het bedrag binnen 3 werkdagen na ontvangst van het pakket weer op uw rekening verwachten. Als u de gehele bestelling retour stuurt, dan krijgt u het volledige aankoopbedrag (Aanschafprijs + verzendkosten, welke u aan ons betaald heeft) van ons retour. De kosten voor het retourneren zijn wel voor uw rekening.
Het is niet mogelijk om het geld retour gestort te krijgen op een andere bankrekening, die niet gebruikt is voor de originele bestelling.
Als uw product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking, bij ons binnenkomt, storten wij het volledige aankoopbedrag terug op uw rekening. Wij doen er alles aan om het binnen 3 werkdagen na ontvangst terug te storten. Soms lukt dit niet. Maar u kunt ervan uitgaan dat u uiterlijk 14 dagen na uw retourmelding het geld terug heeft. U krijgt het aankoopbedrag volledig terug, inclusief de betaalde verzendkosten. Komt uw product in aanmerking voor een deelvergoeding? Dan betalen we 70% van het aankoopbedrag terug.
Bevalt uw aankoop toch niet helemaal, maar u heeft het al in gebruik genomen? Daar balen wij ook van. Voor al uw aankopen geldt 14 dagen bedenktermijn, dus ook voor deze. Bij zichtbare gebruikssporen krijgt u van ons dan ook een deelvergoeding. Deze is altijd 70% van het oorspronkelijke aankoopbedrag.
Deze service geldt alleen voor producten die niet ouder zijn dan 14 dagen (vanaf de dag van ontvangst). Het product mag niet dusdanig beschadigd zijn, dat dit product onverkoopbaar is. Indien een product al in gebruik is genomen vervalt de vergoeding voor de betaalde kosten van de verzending.
Wilt u een artikel ruilen voor een ander artikel? Dat is geen probleem. U kunt het oude artikel retourneren, zoals hierboven beschreven is.
Het nieuwe artikel bestelt u gewoon als een nieuwe bestelling (op onze website). Het is niet mogelijk een nieuwe bestelling met het retourbedrag te verrekenen. Wij willen u dan ook verzoeken de nieuwe bestelling af te rekenen via de aangeboden betaalmethodes. En zodra de retour bij ons binnen is, wordt het aankoopbedrag van het oude artikel direct op uw bankrekening retour geboekt (zoals hierboven beschreven)
Uiteraard is het ook mogelijk om met het oude artikel langs te komen in onze showroom in Winschoten, om het artikel te retourneren of om te ruilen. Wel willen wij u verzoeken uw orderbevestiging of factuur mee te nemen.
Het pakket graag op de volgende wijze versturen:
Handelsonderneming M. van der Molen
Papierbaan 35
9672 BG Winschoten
Nederland