Veelgestelde vragen

Hoe te bestellen en betalen

In het keuzemenu links kunt U kiezen uit een aantal categorieën. Na Uw eerste keuze komt U terecht op een pagina met de artikelen in deze categorie. Door op het betreffende artikel te klikken kunt U meer informatie over dit product lezen. Met één klik op de knop "koop nu" kunt u het artikel aan uw winkelwagentje toevoegen. Bij een aantal artikelen kunt u nog aangeven in welke kleur u deze wilt ontvangen.
Wilt U meerdere aantallen van 1 artikel dan kunt U dit aangeven in het vakje ‘aantal' voor de knop "Koop Nu". U kunt zo lang door winkelen als U zelf wenst.

De betaling kan op diverse manieren gebeuren. Meer informatie kunt u vinden op de volgende pagina: Betaalmethodes

Producten

Alle producten die op de website staan vermeld, zijn op voorraad. Per product staat aangegeven hoeveel stuks er op voorraad zijn. Mocht u van een product meer willen bestellen dan dat wij op voorraad hebben, willen wij U verzoeken om contact met ons op te nemen. Dit kan per telefoon en per email.

Alle gegevens hiervoor vindt u onder Contact   

Tevreden?

Als U tevreden bent over de service en/of de geleverde artikelen via Glazennagelvijl.nl, geef het dan door aan familie, vrienden of kennissen en aan ons. Ook kunt u een beoordeling invullen bij Kiyoh. Deze is bereikbaar via Klantbeoordelingen of klik hier. U ontvangt na ontvangst van uw bestelling een email met daarin de link naar Kiyoh.

Bent U ondanks de goede zorg niet of minder tevreden, willen wij er graag alles aan doen dit te verbeteren. Dit lukt alleen als U uw opmerkingen aan ons kenbaar maakt. 

Annuleren

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos.
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien wij reeds een betaling van u hebben ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. 

Verzendkosten en Track en Trace

De producten worden kosteloos verzonden per brievenbuspost. Indien u een track en trace code wilt ontvangen is uw bijdrage van de verzendkosten € 5,95 in Nederland en € 8,00 in andere landen.Voor onze tarieven kunt u ook terecht op de pagina Verzendkosten.

Wij verzenden al onze glazen nagelvijlen met brievenbuspost. Wij kunnen u dan ook geen Track en Trace code geven. Mocht u hier wel prijs op stellen, moeten wij hiervoor wel een bijdrage in de kosten vragen van € 5,95. U kunt dit aangeven bij het bestellen van uw vijlen.

Retourneren

U heeft een periode van 14 kalenderdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren. Deze termijn gaat in op de dag waarop u het pakketje ontvangt. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden.

Voor meer informatie: Zie Garantie en Retour

!