Garantie en Retour

Artikel kapot bij aankomst?

Heeft u een glazen nagelvijl kapot ontvangen? Of is de nagelvijl, snel na het in gebruik nemen, kapot gegaan? Neem in dat geval contact met ons op.

 

Om het zo spoedig mogelijk voor u te kunnen oplossen, krijgen wij graag een mail van u, met daarin een omschrijving van het probleem en een foto van de kapotte nagelvijl. U ontvangt van ons binnen 1 werkdag een reactie met daarin de oplossing. Tot die tijd verzoeken wij u het artikel te bewaren en (nog) niet naar ons op te sturen. Mocht het nodig zijn het artikel terug te ontvangen, ontvangt u van ons een retouretiket.

 

Op onze artikelen zijn naast de fabrieksgarantie de wettelijk geldende garanties van toepassing.

 

Toch niet tevreden?

Toch niet tevreden over uw bestelling? Over retourneren doen wij niet moeilijk. Binnen 14 dagen na ontvangst van uw product kun u uw product retourneren bij onze showroom of via het retourformulier. Na het invullen van dit formulier heeft u nog eens 14 dagen de tijd om uw product terug te sturen.

Het retourneren van u bestelling bestaat uit 4 eenvoudige stappen.

1.         Om de nagelvijl terug te sturen heeft u een retourformulier nodig. U kunt het retourformulier vinden in de envelop. Liever bellen? Wij zijn bereikbaar op +31 (0)597 43 23 81, we helpen u graag verder.

2.         Leg het retourformulier in de envelop en noteer duidelijk het retouradres op de envelop.

3.         Geeft de envelop af bij een PostNL servicepunt of gooi het in de brievenbus bij u in de buurt. Denk erom de envelop voldoende te frankeren.

4.         Zodra de retourzending door ons ontvangen is, sturen we u een bevestiging per mail.

 

Nadat u de retourzending heeft ingeleverd bij PostNL zal deze de volgende dag worden opgehaald door PostNL en naar een PostNL-sorteercentrum worden vervoerd. Vanuit het PostNL-sorteercentrum wordt de envelop de dag erna naar onze showroom vervoerd. Hier zullen wij uw retourzending verwerken. 



Na ontvangst van uw retour(en) ontvangt u een bevestiging per mail. Afhankelijk van uw keuze ontvangt u:

·                Een terugbetaling: Wij zorgen ervoor dat uw aankoopbedrag zo spoedig mogelijk wordt terugbetaald. Als u de gehele bestelling retour stuurt, krijgt u het volledige aankoopbedrag (aanschafprijs + verzendkosten) van ons retour. De kosten voor het retourneren zijn wel voor uw rekening. Voor uitgebreide informatie zie hieronder.

·                Ruilen voor een ander artikel:  Wij zorgen ervoor dat het vervangende artikel zo spoedig mogelijk wordt verzonden. U heeft het vervangende artikel vaak al een dag later in huis. Het eventueel verschil in bedrag wordt verrekend op onderstaande wijze.

 

Hoe gaat de terugbetaling?

Heeft u met iDEAL of BanContact/Mr Cash betaald? U ontvangt van ons het aankoopbedrag via de bij ons bekende bankgegevens terug.
Heeft u per creditcard betaald? We storten het aankoopbedrag via uw creditcard terug. 

Heeft u met PayPal betaald? dan ontvangt u het aankoopbedrag retour via PayPal.

Als uw product in originele staat, met verpakking en compleet bij ons binnenkomt, storten we het volledige aankoopbedrag terug op u rekening. We doen er alles aan om het binnen 3 werkdagen na ontvangst terug te storten. Soms lukt dit niet. Maar u kunt ervan uitgaan dat u uiterlijk 14 dagen na u retourmelding het geld terug heeft.

U krijgt het aankoopbedrag volledig terug inclusief de (eventueel) betaalde verzendkosten. Komt uw product in aanmerking voor een deelvergoeding? Dan betalen we 70% van het aankoopbedrag terug. Zie hieronder voor uitgebreide informatie.

 

Ruilen voor een goedkoper product?

Is het vervangende product goedkoper dan het product dat u gaat retourneren? Dan krijgt u het verschil teruggestort. Zodra we uw product retour hebben ontvangen, heeft u het vervangende product vaak al een dag later in huis. Het restbedrag krijgt u binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw retour op uw rekening teruggestort.

 

Ruilen voor een duurder product?

Ruilen voor een duurder product mag ook. Na ontvangst van uw retour ontvangt u van ons een uitnodiging per mail om het verschuldigde bedrag te betalen. Na ontvangst van uw betaling heeft u het vervangende product vaak al een dag later in huis.

 

Deelvergoeding

Bevalt uw aankoop toch niet helemaal, maar heeft u het al in gebruik genomen? Daar balen wij ook van. Voor al uw aankopen geldt 14 dagen bedenktermijn, dus ook voor deze. Bij zichtbare gebruikssporen krijgt u van ons dan ook een deelvergoeding. Deze is altijd 70% van het oorspronkelijke aankoopbedrag. 

 

Deze service geldt alleen voor producten die niet ouder zijn dan 14 dagen (vanaf de dag van ontvangst).

Het product mag niet dusdanig beschadigd zijn dat dit product onverkoopbaar is. Tevens moet het artikel in de originele verpakking zitten, deze verpakking mag niet door u beschreven of beplakt zijn.

Indien een product al in gebruik is genomen vervalt de vergoeding voor de betaalde kosten van verzending.

 

 

Ons retouradres is:

Glazennagelvijl.nl

Papierbaan 35

9672 BG Winschoten

Nederland